close

6 մթերք, որոնք պարունակում են ավելի շատ կալցիում, քան կաթը




 

   


 

Կաղամբ (100 մգ կալցիում` 100 գրամում)

Կաղամբն այն բանջարեղեններից է, որը պարունակում է կալցիում և պահպանվում է օգտակարությունը պատրաստման ցանկացած եղանակի դեպքում: Բացի այդ, կաղամբը նաև հզոր հակաօքսիդանտ է:

Սպանախ ( 136 մգ կալցիում` 100 գրամում)

Ճաշի ժամանակ մի քանի թև սպանախ օգտագործեք։ Այն պարունակում է մեծ քանակությամբ կալցիում: Ապացուցված է, որ սպանախն ունի դրական ազդեցություն սրտանոթային համակարգի վրա: Ինչպես նաև իջեցնում է արյան ճնշումը:

Կաղամբի տերև (հում վիճակում 232 մգ կալցիում` 100 գրամում, պատրաստած 141 մգ` 100 գրամում)

Կաղամբի տերևներն ավելի լավ է խաշեք կամ էլ տապակեք, մի փոքր սխտոր ավելացնելով: Այս համեղ միջոցը ոչ միայն կավելացնի կալցիումը, այլ նաև օրգանիզմում կկարգավորի ֆենոլը: Կաղամբը հարուստ է ֆենոլային միացություններով, որոնք օգնում ենք պայքարել քաղցկեղի և սրտանոթային հիվանդությունների դեմ:

Քունջութի սերմեր (975 մգ կալցիում` 100 գրամում)

Քունջութի սերմերը հատկապես շատ են օգտագործում չինական բաղադրատոմսերի մեջ: Եվ հատկանշական է, որ քունջութի 100 գրամ սերմերը պարունակում են մոտ 1000 մգ կալցիում, որն հենց այդքան էլ անհրաժեշտ է մարդու օրգանիզմին՝ մեկ օրվա համար: 

Օրգանական յոգուրտ (100-150 մգ կալցիում՝ 100 գրամում)

Յոգուրտն ի տարբերություն այլ կաթնամթերքների պարունակում է մեծ քանակությամբ կալցիում: Բացի այդ օրգանական յոգուրտի մեջ առկա կալցիումը պահպանում է բնական խմորումների սննդային արժեքը:

Պանիր (Չեդեր՝ 721 մգ կալցիում՝ 100 գրամում)

Պանիրները կախված տեսակից պարունակում են տարբեր քանակցությամբ կալցիում: Չեդերը համարվում է ամենահարուստը կալցիումով: Մյուս տեսակները սովորաբար պարունակում են մոտ 500 մգ կալցիում՝ 100 գրամում:
 

Դուրդ եկա՞վ նյութը. Աջակցիր կայքին, սեղմիր

Ժամանց եւ Տեղեկատվություն. Hayk Blbulyan

Առնչվող նյութեր


Տարածել...
 

Translation  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی



ՕՐՎԱ ՆՈՐ ՀՈԼՈՎԱԿԸ
Կատեգորիա: Ամենաընթերցվող նյութերից | Ավելացրեց: Kiss.am (02.09.16) Դիտումներ: 4569 | Տեգեր: կաթը, Են, պարունակում, որոնք, քան, կալցիում, շատ, մթերք, ավելի | Վարկանիշ: 0.0/0