close

Մթերքներ, որոնք օգնում են պահպանել երիտասարդությունը




 

   


Կաթ: Տարիքի հետ կալցիումի պակասն օրգանիզմում մեծանում է, հետևաբար ամենօրյա սննդակարգում պարտադիր են այն մթեքները, որոնք հարուստ են կալցիումով: Դրանց շարքում առաջատարներից է կաթը: Օրական 1-2 բաժակ անյուղ կաթը կօգնի լրացնել օրգանիզմում կալցիումի պակասը, ինչը չափազանց կարևոր է ոսկորների ամրության համար: Կովի կաթը հատկապես օգտակար է դաշտանադադարի փուլում գտնվող կանանց և ոսկրային հիվանդությունների դեպքում: Եթե կաթ չեք սիրում, այն փոխարինեք այլ կաթնամթերքով` անյուղ յոգուրտով, պանրով, ինչպես նաև կալցիումով հարուստ մրգերով:

Սպանախ: Սպանախը երկաթի, C, A և K վիտամինների հարուստ աղբյուր է: Հարուստ է այնպիսի հակաօքսիդանտներով, որոնք օգնում են պաշտպանվել սրտի և ուղեղի կաթվածից, ուղիղ աղիքի քաղցկեղից: Ինչպես ձուն` սպանախը հարուստ է լյուտեինով, որը չափազանց օգտակար է աչքերի համար: Նրանց, ովքեր տեսողության հետ խնդիրներ ունեն, խորհուրդ է տրվում առավոտյան նախաճաշին ձու և սպանախ ուտել:



Տարածել...
 

Translation  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی



ՕՐՎԱ ՆՈՐ ՀՈԼՈՎԱԿԸ


Աղբյուրը: http://www.erkusov.com/WebPlayer201/vol22/93a0eb84cc8c-1-.jpg
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: Kiss.am (03.12.12) W Դիտումներ: 4150 | Տեգեր: առողջ սնունդ, Առողջ ապրելակերպ | Վարկանիշ: 0.0/0