close

Ինչու են ցավում ոտքերը, ինչ անել




 

   


Շատ մարդկանց, մոտ առավոտյան արթնանալիս, ոտքերը սկսում են ցավել, և այդ ցավը հատկապես  վառ է արտահայտվում  կրունկի հատվածում:
 
 Փորձենք հասկանալ թե ինչու են ցավում կրունկները:
 
Մասնագետները նշում են, որ նշված հատվածում  ցավերի ի հայտ գալը պայմանավորված է ջլերի ծանրաբեռնվածությամբ ու վնասմաբ: Նման դիսկոմֆորտի առաջացման պատճառները բազմաթիվ են՝  երկար քայլելը, հարթաթաթությունը, ավելորդ քաշը, տարբեր տեսակի ինֆեկցիաները և այլն…:
 
Եթե քայլելու ժամանակ կրունկը ցավում է, փորձեք առավոտյան  30 վայրկյան մերսել յուրաքանչյուր ոտքը: Այդ պարզ գործողությունը կբարելավի արյան հոսքն ու  կբարձրացնի հյուսվածքների առաձգականությունը:  Ոտքերը օրվա ընթացքում կդադարեն ցավել ու շատ հոգնել:
 
Ամեն առավոտ,  կանոնավոր կերպով  ոտքերի մերսում կատարելը թույլ կտա բարելավել  առողջակն վիճակը: Այդ ամենը շնորհիվ նրա, որ ոտնաթաթերի վրա գտնվում են մեծ քանակությամբ նյարդային վերջույթներ ու ակտիվ կետեր, որոնց վրա ներազդելով, կարողանում եք ներազդել բոլոր ներքին օրգանների աշխատանքի վրա:
 
Վստահ եղեք, որ մի քանի օր հետո դուք միանշանակ կզգաք այդ բուժիչ մերսման դրական ազդեցությունը:
 
 
Աղբյուրը՝ takprosto.cc


Ինչ անել, որեսզի ոտքերը չհոգնեն և չուռչեն

Բարձրակրունկ կոշիկները ոտքերի համար ոչ հարմարավետ միջավայր են ստեղծում: Սակայն կան նաև շատ կանայք, ովքեր առանց այդ էլ ոտքերի հետ կապված խնդիրներ ունեն: Եվ նրանց ոտքերը շարունակում են ցավել անգամ հաջորդ օրն առավոտյան:

Այդ պատճառով փորձերի և սխալների հիման վրա մշակվել են մի շարք վերականգնողական ընթացակարգեր:

- Թասի մեջ լցրեք տաք, բայց ոչ եռման ջուր, ավելացրեք մեկ ճաշի գդալ ծովային աղ և ոտքերը 15-20 րոպե դրեք ջրի մեջ:

- Վերցրեք 2 թաս` մեկը տաք ջրով, բայց ոչ եռման, մյուսը սառը, բայց ոչ շատ: Ոտքերը դրեք մեկի, հետո մյուսի մեջ: 5 րոպեն բավական կլինի ոտքերի արյան շրջանառությունը լավացնելու և հանգստանալու համար:

- Ձեր սննդակարգի մեջ մշտապես ունեցեք այնպիսի մթերքներ, որոնք հարուստ են կալցիումով, սպիտակուցով և E վիտամինով, դրանք օգնում են օրգանիզմի արագ վերականգնմանը:

- Եթե ոտքերը այտուցվում են, ապա խնդրահարույց տեղի վրա 10-15 րոպե դրեք սառույց, այնուհետև ոտքերը բարձրացրեք գլխից բարձր (առավել հարմար կլինի պառկել և ոտքերը բարձրացնել` հենելով պատին):

- Քնի ժամանակ այնպես արեք, որ ոտքերը գլխից ավելի բարձր դրված լինեն: Ոտքերի տակ դրեք բարձ կամ այլ հարմարանքներ:

- Եվ իհարկե փորձեք կրունկներ չհագնել այն օրերին, երբ ստիպված եք շատ քայլել:

Աղբյուր` LADYNEWS.am

 


Դուրդ եկա՞վ նյութը. Աջակցիր կայքին, սեղմիր

Ժամանց եւ Տեղեկատվություն. Hayk Blbulyan

Առնչվող նյութեր


Տարածել...
 

Translation  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی



ՕՐՎԱ ՆՈՐ ՀՈԼՈՎԱԿԸ
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: Kiss.am (31.01.17) Դիտումներ: 12374 | Տեգեր: ԻՆՉ, Են, ցավում, ԻՆՉՈՒ, անել, ոտքերը | Վարկանիշ: 5.0/1