Եթե դուք հարազատ կամ մտերիմ մեկին եք կորցրել Մասնագետները խորհուրդ են տալիս հետևել մի շարք կանոնների վիշտը և կորուստը ապրելու, դրանից առողջ դուրս գալու և հրաժեշտ տալու համար: Իհարկե բոլորին դժվար է միևնույն խորհուրդը տալ, բայց կան ընդհանուր մոտեցումներ, որոնք օգնում են մեզնից յուրաքանչյուրին կորուստների և վշտի փուլից ավելի ամուր դուրս գալ:

1. Ընդունեք ձեր վիշտը

Պատրաստակամությամբ ընդունեք ձեր հարազատի մահվան ֆիզիկական և հուզական հետևանքները։ Ողբն այն գինն է, որը մարդը վճարում է սիրո դիմաց։ Այն ընդունելու համար կարող է շատ ժամանակ պահանջվի, բայց եղեք հաստատուն այն հաղթահարելու մեջ։

/Հոգեկան առողջություն - Եթե դուք հարազատ կամ մտերիմ մեկին եք կորցրել " />

Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Կիրակի, 22.10.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » Հոգեբանություն » Հոգեկան առողջություն


Եթե դուք հարազատ կամ մտերիմ մեկին եք կորցրել
 
 
Загрузка...


Եթե դուք հարազատ կամ մտերիմ մեկին եք կորցրել Մասնագետները խորհուրդ են տալիս հետևել մի շարք կանոնների վիշտը և կորուստը ապրելու, դրանից առողջ դուրս գալու և հրաժեշտ տալու համար: Իհարկե բոլորին դժվար է միևնույն խորհուրդը տալ, բայց կան ընդհանուր մոտեցումներ, որոնք օգնում են մեզնից յուրաքանչյուրին կորուստների և վշտի փուլից ավելի ամուր դուրս գալ:

1. Ընդունեք ձեր վիշտը

Պատրաստակամությամբ ընդունեք ձեր հարազատի մահվան ֆիզիկական և հուզական հետևանքները։ Ողբն այն գինն է, որը մարդը վճարում է սիրո դիմաց։ Այն ընդունելու համար կարող է շատ ժամանակ պահանջվի, բայց եղեք հաստատուն այն հաղթահարելու մեջ։

2. Արտահայտեք ձեր զգացմունքները

Մի թաքցրեք հուսահատությունը։ Լաց եղեք, եթե ցանկանում եք, ծիծաղեք, եթե կարող եք։ Մի անտեսեք ձեր հուզական պահանջմունքները։

3. Հետևեք ձեր առողջությանը։

Հնարավորին լավ սնվեք, քանի որ ձեր մարմինը վշտի հյուծիչ ապրումներից հետո ամրապնդման կարիք ունի։ Դեպրեսիան կարող է նվազել համապատասխան շարժունության դեպքում։

4. Հավասարակշռեք աշխատանքն ու հանգիստը

Անցեք բժշկական հետազոտություն և պատմեք բժշկին ձեր կորստի մասին։ Դուք առանց այն էլ բավականին տանջվել եք, էլ ավելի վնաս մի պատճառեք ձեզ և ձեր շրջապատին՝ անտեսելով ձեր առողջությունը։

5. Համբերատար եղեք ձեր նկատմամբ

Ձեր մտքին, մարմնին և հոգուն անհրաժեշտ են ժամանակ և ջանքեր՝ ապրած ողբերգությունից վերականգնվելու համար։

շարունակությունը՝ այստեղ կամ լսել հոլովակում.
 


 



Տարածել...


loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,

Միացեք մեզ YouTube-ում... 18հզ. բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Հոգեկան առողջություն | Ավելացրեց: erkusov.com (10.03.16)
Դիտումներ: 415 | - Վարկանիշ -: 0.0/0

Загрузка...