Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Կիրակի, 22.10.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » Հոգեբանություն » Հոգեկան առողջություն


Խորհուրդ են տալիս անգլիացի հոգեբանները...
 
 
Загрузка...


Ինչպե՞ս ձերբազատվել մարդու օրգանիզմի վրա բացասական ներգործություն թողնող սթրեսից: Ահա թե ինչ են խորհուրդ տալիս անգլիացի հոգեբանները.

 

Խորհուրդ են տալիս անգլիացի հոգեբանները

 

Սթրեսը ցրող գործողություններ, հանդիպում հին ընկերոջ հետ:  Ընդհանուր հիշողությունները և ընդհանուր ծանոթների մասին քննարկումները բարերար ազդեցություն են թողնում տրամադրության վրա:

 

Կինոկատակերգության դիտում (կարճատև դրական ազդեցություն է ունենում): 

 

Ֆիզիկական կանոնավոր ակտիվություն: Դա նշանակում է մարզումներ շաբաթական առնվազն երեք անգամ: Մարզումը կարող է տևել ընդամենը 30 րոպե: Դա կօգնի վերահսկել զգացմունքները և կխոչընդոտի սթրեսի հորմոնների առաջացմանը: 

 

Քսան րոպե տևողությամբ ամենօրյա զբոսանքները նույնպես դրական ազդեցություն են թողնում: Հատկապես օգտակար է զբոսնել արևոտ եղանակին, քանի որ այդ դեպքում ակամա բարձրանում է տրամադրությունը:


 

 



Տարածել...


loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,

Միացեք մեզ YouTube-ում... 18հզ. բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Հոգեկան առողջություն | Ավելացրեց: erkusov.com (07.03.16)
Դիտումներ: 607 | - Վարկանիշ -: 0.0/0