RSS 

Загрузка...

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Ամենաընթերցվող նյութերից

Խոլեստերինը նվազեցնող մթերքներ
 


 


   aravot.am

Շատ օգտագործեք թարմ մրգեր, բանջարեղեն, խուսափեք կենդանական ծագում ունեցող սննդամթերքից: Կանոնավոր կատարեք ֆիզիկական վարժություններ՝ շաբաթական առնվազն 3 անգամ՝ 20-40 րոպե տեւողությամբ: Զբոսնեք, հեծանիվ քշեք, պարեք, զբաղվեք լողով, եղեք ակտիվ, հրաժարվեք ծխելուց: Առողջությունը պահպանելու համար այս խորհուրդները բժիշկներից հաճախ կարելի է լսել, որը խիստ անհրաժեշտ է դառնում հատկապես բարձր խոլեստերին ունեցողների համար:

Հայտնի է, որ խոլեստերինի մեծ մասը սինթեզվում է օրգանիզմում, սակայն ճարպոտ սնունդ օգտագործելու (կամ ծխելու, չմարզվելու) դեպքում խախտում եք օրգանիզմում խոլեստերինի կրողների հավասարակշռությունը:

Խոլեստերինից են սինթեզվում այնպիսի կարեւոր հորմոններ, ինչպիսիք են էստրոգենն ու տեստոստերոնը, վիտամին D-ն, ինչպես նաեւ այն ապահովում է բջիջների առողջությունը:
Մասնագետները նշում են, որ խոլեստերինի մեծ մասն առաջանում է լյարդում, եւ որոշ դեպքերում դրա բարձր մակարդակն արյան մեջ պայմանավորված է ժառանգաբար, իսկ խոլեստերինի մակարդակի բարձրացումն առավելապես կախված է սննդից, որը կարող է աթերոսկլերոզի զարգացման պատճառ դառնալ:

Խոլեստերինի բարձրացումն արյան մեջ հնարավոր չէ զգալ, այն որոշվում է միայն արյան լաբորատոր հետազոտությամբ:

Ըստ հետազոտությունների՝ խոլեստերինի մակարդակով կարելի է պատկերացում կազմել սրտամկանի ինֆարկտի զարգացման վտանգի մասին: Բժիշկները նաեւ նշում են, որ սրտամկանի ինֆարկտի զարգացման վտանգը պայմանավորված է ոչ միայն խոլեստերինով, այլեւ մի շարք այլ գործոններով՝ ծխելը, պասիվ կենսակերպ վարելը, ոչ օգտակար սնունդը: Ուստի հաճախ բժիշկները խորհուրդ են տալիս ճիշտ սննդակարգ, վնասակար սովորություններից հրաժարում եւ մարզանք:

Խանգարված խոլեստերինի ժամանակ մասնագետները խորհուրդ են տալիս Օմեգա-3 չհագեցած ճարպաթթու՝ ձկան յուղ, որը կա նաեւ բուսական յուղերի, կտավատի յուղի, ինչպես նաեւ ընդեղենի մեջ: Օգտակար են նաեւ խնձորը, վարսակը, սխտորը, սմբուկը;
Խնձորի պտղամսում պարունակվող պեկտինային նյութերը ոչ միայն դանդաղեցնում են ճարպերի յուրացումը, այլեւ նվազեցնում հագեցված ճարպաթթուների քանակությունը: Խնձորը նպաստում է կալցիումի յուրացմանը եւ հետեւաբար՝ խոլեստերինի եւ ճարպերի մակարդակի իջեցմանն արյան մեջ։

Վարսակի սերմի արտաքին շերտը հակախոլեստերինային հատկություններ ունեցող մթերքների ցանկում է։

Վարսակի ձավարը, փաթիլները եւ նույնիսկ ալյուրն իջեցնում են խոլեստերինի բաղադրությունն արյան մեջ՝ ինչպես պեկտին պարունակող խնձորը, տանձը, սերկեւիլը, սալորը եւ այլ մրգեր։

Բժիշկները շեշտում են, որ սխտորի, մանանեխի եւ ծովաբողկի հետ «հալչում» են նույնիսկ խոզի ճարպը եւ այլ ճարպ պարունակող մթերքներ:


Շարունակությունը՝ այստեղ:



Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր



loading...

Загрузка...

Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 30հզ.+ բաժանորդ


Կատեգորիա: Ամենաընթերցվող նյութերից | Ավելացրեց: erkusov.com (23.02.18) | Հեղինակ: aravot.am
Դիտումներ: 742 | Տեգեր: Մթերքներ, նվազեցնող, խոլեստերինը | - Վարկանիշ -: 0.0/0

_blanktext/javascript> |