RSS 

Загрузка...

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Ամենաընթերցվող նյութերից

Դադարեք դիմանալ ցավին․ ազատվեք կրունկի, ոտնաթաթի ցավից
 


 


   168.am

Ներբանային ֆասցիտի դեպքում ուժեղ, անտանելի, սուր ցավեր են առաջանում։ Ցավ կարող է զգացվել երկար ժամանակ քայլելու կամ աստիճաններ բարձրանալու ընթացքում։

Budetezdorovy.ru-ի հաղորդմամբ՝ խնդրի առաջացման պատճառ է դառնում սխալ ընտրված կոշիկը, ռիսկի գործոններ են տարիքը, ճարպակալումը, նստակյաց կյանքը։ Կայքն առաջարկում է վարժություններ, որոնց պարբերական կատարման դեպքում կարող եք մոռանալ այս խնդրի մասին։

Սրբիչով ձգումներ։ Սրբիչի ծայրերը բռնեք, ոտքը դրեք սրբիչի մեջտեղում։ Ոտքն ուղղեք, սրբիչը ձգեք դեպի որովայնը։ Պահեք 15-30 վայրկյան, կրկնեք 2-4 անգամ։

Ձգումներ պատի մոտ։ Կանգնեք պատի առաջ, մի ոտքը դրեք մյուսից հետ։ Այդ դիրքում մնացեք 15-30 վայրկյան, 2-4 անգամ։

Ոտքերի ձգումներ։ Այս վարժությունը նախատեսված է ոտքերի ներքևի հատվածի համար։ Նստեք ծնկների վրա, թաթերը՝ գետնին, կրունկները՝ վերև։ Պահեք 15-30 վայրկյան, կրկնեք 2-4 անգամ։






 



Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր



loading...

Загрузка...

Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 30հզ.+ բաժանորդ


Կատեգորիա: Ամենաընթերցվող նյութերից | Ավելացրեց: erkusov.com (11.07.18) | Հեղինակ: 168.am
Դիտումներ: 822 | Տեգեր: դադարեք, Ազատվեք, ոտնաթաթի, դիմանալ, կրունկի, ցավից, ցավին․ | - Վարկանիշ -: 0.0/0

_blanktext/javascript> |