RSS 

Загрузка...

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Ամենաընթերցվող նյութերից

Առավոտյան նախաճաշին ձու ուտելով՝ կնվազեցնես գոտկատեղիդ ճարպաշերտը
 


 


   

Երբեմն մարդիկ չափազանց ալարկոտ են լինում վարժություններ անելու և խիստ դիետաների հետևելու համար, սակայն ցանկանում են ազատվել գոտկատեղի հատվածում իրենց անհանգստացնող ճարպաշերտերից: Սակայն կա մի պարզ մեթոդ, որը կօգնի լուծել այս խնդիրը:

Բոլորն էլ գիտեն, որ նախաճաշն օրվա ընթացքում ընդունված ամենակարևոր սնունդն է, ուստի պետք չէ խուսափել դրանից նույնիսկ դիետաների ժամանակ: Սակայն հարկավոր է հստակ իմանալ, թե ինչ է կարելի ուտել նախաճաշին նիհարելու համար: Պարզվում է՝ նախաճաշի համար լավագույն մթերքը հավկիթն է: 2008 թվականին անցկակրած հարցումը ցույց է տվել, որ այս մթերքը շատ օգտակար է նիհարել ցանկացողների համար:

Հավկիթները հարուստ են սպիտակուցներով
Նախաճաշը պետք է հագեցած լինի սպիտակուցներով, որոնց շնորհիվ քաղցի զգացումը չի տանջի մինչև ճաշի ժամը: Մասնագետների հավաստմամբ՝ սննդի առաջին ընդունումը պետք է պարունակի առնվազն 20 գրամ սպիտակուց: 

Ընդ որում՝ 1 հավկիթն արդեն իսկ պարունակում է 6 գրամ սպիտակուց: Քաղցած ժամանակ լավագույն ընտրությունը խաշած ձուն է: Դրան կարելի է ավելացնել նաև խնձոր և ստանալ կատարյալ նախաճաշ: Հավկիթը պարունակում է 78 կկալ, իսկ խնձորը՝ 80: Այս համադրությունը թույլ կտա երկար ժամանակով ազատվել քաղցի զգացումից:



Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր



loading...

Загрузка...

Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 50հզ.+ բաժանորդ


Կատեգորիա: Ամենաընթերցվող նյութերից | Ավելացրեց: erkusov.com (10.03.18)
Դիտումներ: 714 | Տեգեր: կնվազեցնես, Առավոտյան, ձու, նախաճաշին, ուտելով՝, ճարպաշերտը, գոտկատեղիդ | - Վարկանիշ -: 0.0/0