Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Կիրակի, 19.11.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Օգտակար խորհուրդներ


Ոսկե կանոններ, որոնք պետք է իմանա յուրաքանչյուր խնամված աղջիկ
 
 


   

Ոսկե կանոններ, որոնք պետք է իմանա յուրաքանչյուր խնամված աղջիկ

1. Որովայնի վրայի ճարպերը չեն այրվում այն ժամանակ, երբ Դուք աշխատում եք որովայնային ճնշամկանների վրա: Ճնշամկաններ կառաջանան, բայց ճարպի շերտի տակ: Այնպես որ, որովայնը նույնիսկ կմեծանա: Որպեսզի որովայնի ճարպն այրվի, միշտ ներս քաշեք այն և լարեք մկանները:


2. Կոնքերի համար ամենալավը պտույտներն են, սրնքաձկների համար` ձգումները, իսկ ոտքերի համար` քայլքը:


3. Որպեսզի մկանները գեղեցիկ մարզվեն և չափից ավելի չաճեն, մարզվեք շաբաթական 2-3 անգամ, որից հետո անպայման ձգումներ կատարեք:


4. Առավոտյան անոթի խմեք երկու բաժակ ջուր, կարելի է՝ կիտրոնով: 10 րոպե անց՝ 2 գդալ ձիթայուղ:


5. 10-15 րոպե հետո՝ նախաճաշ:


6. Սնունդ ընդունելիս և դրանից հետո 40 րոպե ջուր չխմեք:


7. Սնունդ ընդունեք շուտ-շուտ, բայց քիչ չափաբաժիններով: Ճիշտ նյութափոխանակության համար անհրաժեշտ է ուտել օրը 5 անգամ` միշտ նույն ժամերին:


8. Բաղնիքը և սաունան չեն այրում ճարպը, այլ ուղղակի օրգանիզմից հեռացնում են հեղուկը, որը վերականգնվում է 2 ժամ հետո:


9. Օրվա մեջ վերջին անգամ սնունդ ընդունեք քնելուց 3-4 ժամ առաջ:


10. Ժամը 16-ից հետո՝ միայն սպիտակուցային կերակուր: Օրվա երկրորդ կեսին ածխաջրերը վերածվում են ճարպի:


11. Հակադրական ցնցուղը համադարման է ամեն ինչի:


12. Մանրամասն ծամեք կերակուրը: Դա նույնպես բարելավում է նյութափոխանակությունը:


13. Հագենալու զգացողությունն ի հայտ է գալիս բավարար սնունդ ընդունելուց 20 րոպե հետո: Այնպես որ, դանդաղ կերեք:


14. Սննդի ընդունումը վերածեք տանջանքի. նստեք ուղիղ մեջքով, առանց հեռուստացույց, և օգտագործեք բոլոր տեսակի խոհանոցային պարագաները:


15. Ցանկանում եք ուտե՞լ: Պետք չէ: Կատարեք 20 կքանիստ, 50 ցատկ և դուրս եկեք զբոսնելու:


16. Համակարգչի դիմաց նստած ժամանակ 5 րոպեն մեկ ինչ-որ վարժություն կատարեք:


17. Սպորտով զբաղվելիս ուտել չեք ցանկանում 2 պատճառով.

ֆիզիկական – օրգանները չորանում են, քրտնում եք

հոգեբանական – կալորիաներ եք ծախսում և չեք ցանկանում նորից հավաքել


18. Ժամը մեկ ջուր խմեք:


19. Սուրճ, ծխախոտ, ալկոհոլ, գազավորված ըմպելիք, չիպս, մայոնեզ, երշիկ. սրանք Ձեր թշնամիներն են:


20. Ընկուզեղենը և յուղն օգտակար են, բայց շատ փոքր չափաբաժիններով:


21. Կարտոֆիլ, բայց ոչ տապակած:


22. Բոլոր գույների հացերում կալորիան նույնն է: Այնպես որ, սովորեք սնվել առանց հացի:


23. Թեյ մի խմեք: Եթե խմում եք, ապա գոնե՝ առանց շաքար և ոչ ուտելու հետ:


24. Կանաչ թեյ` օրը 2 գավաթ: Հանգստացնում է և մաքրում օրգանիզմը:







Տարածել...


Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: 01.11.17

loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,
Загрузка...

Միացեք մեզ YouTube-ում... 21հզ.+ բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: erkusov.com (01.11.17)
Դիտումներ: 97 | Տեգեր: յուրաքանչյուր, որոնք, իմանա, խնամված, պետք, աղջիկ, ոսկե, կանոններ | - Վարկանիշ -: 0.0/0

Загрузка...
Загрузка...
Загрузка...