RSS 

Загрузка...

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Օգտակար խորհուրդներ

Վարքի 4 ոսկե կանոն աշխատավայրի համար
 


 


   erkusov.com

Ինչպես էլ վերաբերվենք մեր ղեկավարությանը կամ աշխատակակիցներին, վարքի որոշակի կանոնների աշխատավայրում հետևել պարտավոր ենք: Ի՞նչ կարող ես անել, չէ՞ որ հենց «հարազատ» կոլեկտիվում է, ըստ էության, աշխատունակ մարդն անցկացնում իր օրվա մեծագույն (և լավագույն) մասը: Իսկ ի՞նչ իմաստ ունի այդ դեպքում անվերջ «պատերազմական գոտում» գտնվելը:
 
Վարքի 4 ոսկե կանոն աշխատավայրի համար

Եվ եթե անգամ բոլոր գործընկերները կարծես միտումնավոր մեկը մեկից անհաջող բնավորություն ունեն, պետք է որոշակի փոխզիջման, կոնսենսուսի հասնել: Եվ հենց այդ գործընթացն ավելի հեշտացնելու համար սոցիոլոգները մշակել են աշխատավայրի էթիկետը:

Աշխատանք՝ հանուն աշխատանքի

 
Վարքի 4 ոսկե կանոն աշխատավայրի համար

 Բազմաթիվ տղամարդիկ, ում ընտանեկան կյանքը ոչ այդքան բարենպաստ է դասավորվել, կարծում են, որ հիմնարկն այն վայրն է, որտեղ կարելի է հանգստանալ տնային առօրյայից: Մարդը այդ պայմաններում ենթագիտակցորեն կսկսի դրսևորել այն որակները, որոնք ընտանիքում ստիպված է ճնշել: Բայց անգամ ամենասրամիտ ու թեթևաշունչ անձնավորությունը բեռ կդառնա ղեկավարության համար, եթե իր գործնական պարտականությունները «չձգի»: Այստեղից ակնհայտ եզրակացություն. հիմնարկում պետք է աշխատել, ոչ թե ընդունել այն որպես ակումբ՝ ըստ հետաքրքրությունների:

Պահել լեզուն ատամների արանքում

Որոշ կազմակերպություններում և ռեժիմային օբյեկտներում աշխատակիցները ստորագրում են փաստաթուղթ գաղտնիքների չտարածման համար: Բայց և սովորական գործավարները կարող են խանգարել ընկերության բարգավաճմանը, եթե սկսեն օտարների մոտ խոսել ռազմավարական պլանների և սպասվելիք գործուղումների մասին: Եվ բացի այդ,  իսկական տղամարդը պետք է զուսպ լինի և չբամբասի անգամ գործընկերների նեղ շրջանակում:

Ոչ մի խոստովանություն

 
Վարքի 4 ոսկե կանոն աշխատավայրի համար

Աշխատավայրում վարքի կանոնները ոչ միայն բացառում են բամբասանքները, այլև չպետք է առիթ տաք գործընկերներին բամբասանքների համար: Կանանց մոտ դա խնդրահարույց է, քանի որ նրանք պատրաստ են անձնական կյանքի գաղտնիքները պատմել ում ասես: Իսկ տղամարդկանց համար ավելի հեշտ է գիտակցել, որ ողջ ասվածը կարող է օգտագործվել իրենց դեմ:  

Ո՛չ թե ընկերներ, այլ ծանոթներ

Ղեկավարության հետ անցնելը մտերիմ, անձնական շփման տաբու է ցանկացած բիզնեսմենի համար: Աշխատակիցները, որոնք աստիճանով ցածր են, պետք է հասկանան, որ բարեկամական հարաբերությունները գործընկերների հետ խրախուսվում են, իսկ իսկական ընկերությունն արդեն ենթադրում է որոշակի պարտավորություններ, որոնք երբեմն հակասում են աշխատանքային պահանջներին:

 



Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր



loading...

Загрузка...

Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 60հզ.+ բաժանորդ




Հրապարակման պատրաստեց` Kiss.am - Ժամանց և Տեղեկատվություն
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: erkusov.com (01.05.14) | Հեղինակ: erkusov.com
Դիտումներ: 1623 | Տեգեր: կարիերա, աշխատանք, տղամարդ, Հաջողության քո ուղին | - Վարկանիշ -: 0.0/0