RSS 

Загрузка...

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Օգտակար խորհուրդներ

Քանիսին է պետք քնել որպեսզի արթնանալ առույգ. Այս աղյուսակը ուղղակի գտածո է
 


 


   

Բոլորին ծանոթ է այն զգացումը, երբ այդ «ատելի» զարթուցիչը արթնացնում է քնի ամենահաճելի պահին։ Երկար ժամանակ չեք կարողանում ուշքի գալ, հասկանալ թե որտեղ եք և ամբողջ օրը ձեզ կոտրված եք զգում։ Բարեբախտաբար կա մեթոդ, որի շնորհիվ միշտ կարելի է թեթև արթնանալ։

Ինչպես հայտնի է, քնած ժամանակ մարդու մոտ իրար հաջորդում են քնի երկու փուլեր՝ արագ և դանդաղ։ Լավ գիշերային քունը բաղկացած է 5-6 այդպիսի ամբողջական ցիկլից։ Գիտնականները հաշվարկել են դրանցից յուրաքանչյուրի տևողությունը, ինչը թույլ է տվել հաշվարկել ժամանակի այն միջակայքը, երբ օրգանիզմը գտնվում է քնի արագ փուլում։ Հենց այդ ժամանակահատվածում է արթնանալը ամենահեշտը։

Մարդը միջինում քուն է մտնում 15 րոպեում, այսինքն, երբ ձեզ հարկավոր է արթնանալ առավոտյան ժամը 6-ին, ապա քնելու ամենալավ ժամն է 20։45 կամ 22։15։

Այս աղյուսակի միջոցով դուք կիմանաք, թե քանիսին է ձեզ հարկավոր քնել, որպեսզի առավոտյան արթնանալ ճիշտ ժամանակին և առույգ։

 



Հուսով ենք,- գրում է Mediamag.am-ը,- այս փոքրիկ խորամանկությունը կօգնի ձեզ արթնանալ հեշտ և բարձր տրամադրությամբ։ Անուշ քուն և հաճելի արթնացում ենք մաղթում ձեզ։

 




Տարածել...
 

Նմանատիպ նյութեր



loading...

Загрузка...

Նոր նյութեր


Միացեք մեզ YouTube-ում... 60հզ.+ բաժանորդ


Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: erkusov.com (15.09.17)
Դիտումներ: 422 | Տեգեր: Այս, արթնանալ, ուղղակի, աղյուսակը, պետք, քնել, որպեսզի, Քանիսին, առույգ., գտածո | - Վարկանիշ -: 0.0/0