Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Երեքշաբթի, 26.09.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Օգտակար խորհուրդներ


Ուշադրություն. սնունդը մարսելու ժամանակը հաշվի առեք և ստամոքսի խնդիրներ չեք ունենա
 
 
Загрузка...


1-2 ժամ - ջուր, թեյ, սուրճ, կակաո, արգանակ, կաթ, թերխաշ ձու, բրինձ, եփած գետային ձուկ։

2-3 ժամ - պինդ եփած ձու, օմլետ, եփած ծովային ձուկ, եփված կարտոֆիլ, հաց։

3-4 ժամ - եփված հավի և տավարի միս, տարեկանի հաց, խնձոր, գազար, բողկ, վարունգ, սպանախ, տապակած կարտոֆիլ, վետչինա:

4-5 ժամ - լոբի, ոլոռ, որսամիս, տապակած միս, ծովատառեխ։

5-6 ժամ - սունկ, խոզի ճարպ:

Աշխատեք քնելուց 3-4 ժամ առաջ ոչինչ չուտել։

Եթե հետևեք այն սկզբունքին, որ քանի դեռ ստամոքսում կերակուր կա չուտեք, ապա դուք ոչ միայն կնիհարեք, այլ նաև կպահպանեք ստամոքսա-աղիքային տրակտի առողջությունը։ Աստիճանաբար ստամոքսը կփոքրանա, իսկ չափից ավելին չուտելու սովորույթը կմնա ձեզ հետ։












Տարածել...


loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,

Միացեք մեզ YouTube-ում... 16հզ. բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: erkusov.com (03.12.16) | Հեղինակ: BlogNews W
Դիտումներ: 1723 | Տեգեր: հաշվի, ունենա, չեք, ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ., ստամոքսի, առեք, սնունդը, ժամանակը, խնդիրներ, մարսելու | - Վարկանիշ -: 0.0/0

Загрузка...