Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Երեքշաբթի, 24.10.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Օգտակար խորհուրդներ


Ցանկանում եք նիհարեցնել ոտքե՞րը. այս վարժությունները ձեզ համար են...
 
 
Загрузка...


Պարուհիներներին հաճախ հարկ է լինում արագ քաշ գցել, ինչի համար նրանցից շատերն ամեն օր կատարում են 20 րոպեանոց վարժություններ: Կարծում ենք, որ ոտքերի նիհարեցման համար նախատեսված ֆիզիկական վարժությունների այս փունջը էլ ավելի թեթևություն, գեղեցկություն ու հմայք կհաղորդի ձեր մարմնին:


1. Վարժությունները խորհուրդ է տրվում կատարել սոված ժամանակ կամ՝ ուտելուց 2-3 ժամ առաջ:



2. Պարապմունքի համար ձեզ պետք կգա պարան: Նախատեսվում է, որ շատ եք թռչկոտելու, այդ իսկ պատճառով խորհուրդ է տրվում հագնել կուրծքը գրկող հատուկ սպորտային կրծկալ:


3. Վեցրեք պարանը և երեք րոպե շարունակ երկու ոտքով թռիչքներ կատարեք:

Վայրէջքը պետք է կատարել ամբողջ թաթի վրա. եթե միայն թաթերի ծայրերի վրա իջնեք, ապա ոտքերը չեն նիհարի, այլ կմկանոտվեն:


4. Շարունակեք թռչկոտել, բայց այժմ վայրէջք կատարեք առջևում դնելով մեկ այս, մեկ այն ոտքը:Այժմ 3 րոպե թռչկոտեք պարանի վրայով, հաջորդաբար իջնելով մեկ աջ, մեկ ձախ ոտքի վրա:


5. Թռիչքներից հետո հարկ է հանգստանալ: Շրջեք սենյակում, շնչելիս ձեռքերը վեր բարձրացրեք, իսկ արտաշնչելիս` իջեցրեք ցած:


6. Այժմ ձեզ պետք կգա թիկնակով աթոռ:

Բռնվեք դրանից

Ոտքերը բացեք ուսերի լայնությամբ և սկսեք կքանստել ծնկները ծալելով 90°:

Կատարեք 3 մոտեցում յուրաքանչյուրը 10 անգամ:



7. Կրկնեք նախորդ վարժությունը, բայց այժմ ոտքի թաթերը ուղղեք տարբեր կողմեր: Կատարեք 2 մոտեցում 15-ական կքնստումով:

Այս և նախորդ վարժությունը կարելի է կատարել փոխնիփոխ:


LadyNews.am



 



Տարածել...


loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,

Միացեք մեզ YouTube-ում... 18հզ. բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: erkusov.com (09.02.17)
Դիտումներ: 667 | Տեգեր: ցանկանում, ձեզ, Այս, վարժությունները, են..., եք, ոտքե՞րը., ՀԱՄԱՐ, նիհարեցնել | - Վարկանիշ -: 0.0/0