Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Ուրբաթ, 20.10.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Օգտակար խորհուրդներ


Սննդամթերքներ, որոնք կօգնեն մաքրել զարկերակները բնական եղանակով
 
 
Загрузка...


Սրտի հիվանդությունները պայմանավորված չեն միայն բնական գործընթացով կամ գենետիկ ժառանգականությամբ: Հիվանդությունների առաջացման պատճառ են դառնում մեր առօրյա որոշումները, թե ինչ սնունդ ընդունել և ինչ ըմպել:


Հաճախ չենք գիտակցում, որ մեր ընդունած սնունդը կարող է դեղամիջոց դառնալ մեր օրգանիզմի համար: Առողջությունը կարելի է վերահսկել ճիշտ սննդակարգի օգնությամբ, որը  միակ բնական դեղամիջոցն է, որ կարող է սնուցել և բուժել օրգանիզմը:

Ինչպես հայտնում է Healthy Living House-ը` վիճակագրական տվյալները փաստում են, որ աթերոսկրելոզը, որը հայտնի է որպես զարկերակների խցանում, բազմաթիվ մահերի պատճառ է դառնում ողջ աշխարհում: Ինչպես հայտնի է՝ զարկերակներն արյունատար անոթներն են, որոնք արյունը սրտից հասցնում են մարմնի ցանկացած կետի և հյուսվածքի: Աորտան ամենամեծ զարկերակն է, որից դուրս են գալիս  բազմաթիվ   փոքր զարկերակներ: Առողջ զարկերակները փափուկ ներքին պատեր ունեն, ինչն օգնում է, որ արյունը հեշտությամբ հոսի, սակայն երբ պատերի ներսում քարեր են կուտակվում, արյան հոսքը սահմանափակվում է:  Այս ամենը գրելով` պարբերականը ներկայացրել է այն սննդատեսակները, որոնք բնականորեն մաքրում են զարկերակները:
 

Սխտոր


Սխտորն ամենաօգտակար սննդամթերքներից է: Ապացուցված է, որ այն մաքրում է քարային կուտակումները զարկերակներում:



Ամբողջական ձավարեղեն


Նվազագույնը 6 բաժին ամբողջական ձավարեղենով օրական սննդակարգ է խորհուրդ տրվում կիրառել Ամերիկյան սրտային ասոցիաիայի կողմից:



Մրգեր


Մրգերից շատերը լուծվող մանրաթելեր են պարունակում, որն օգտակար է զարկերակները մաքրելու համար: Օրական 4-5 խնձոր, բանան, տանձ, սալոր կամ նարինջ ուտելով` կնվազեցնեք նաև խոլեստերինի մակարդակը:


Բանջարեղեն


Բանջարեղենը պարունակում է բուսական ստերոլներ, որոնք գործում են ինչպես դիետիկ մանրաթելերը` օրգանիզմից դուրս մղելով ավելորդ խոլեստերինը: Օրական հիմունքով կարտոֆիլ, բրոկոլի կամ գազար ուտելով՝ կարելի է մաքրել զարկերակներն ու կարգավորել ցածր ճնշումը:


Ձուկ


Ձուկը միակ սննդամթերքն է, որ պարունակում է առողջարար օմեգա-3 ճարպաթթուներ, որը ունակ է նվազեցնելու զարկերակների բորբոքումը, որն էլ խցանման առաջացման հիմնական պատճառն է:



Ընկուզեղեն


Նուշ, ընկույզ, պնդուկ. սրանք ամենաշատն են օգտակար, որոնք պարունակում են օմեգա-3 և օմեգա-6 ճարպաթթուներ, որոնք օգտակար են զարկերակների պահպանման համար:



Ձիթապտղի յուղ


Օմեգա-3 և օմեգա-6 ճարպաթթուներ պարունակվում են նաև ձիթապտղի յուղում:



Քրքում


Ապացուցված է, որ այս հնդկական համեմունքը հիանալի կարդիո պաշտպան է:



Քնջութի սերմ


Այն պարունակում է կարդիո պաշտպանիչ բաղադրիչներ, որոնք խորհուրդ են տրվում աթերոսկլերոզի ժամանակ:






Տարածել...


loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,

Միացեք մեզ YouTube-ում... 18հզ. բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: erkusov.com (15.12.16)
Դիտումներ: 6654 | Տեգեր: կօգնեն, որոնք, զարկերակները, եղանակով, Սննդամթերքներ, մաքրել, Բնական | - Վարկանիշ -: 0.0/0

Загрузка...