Ի՞նչ է ժամանակի կառավարումը:
Ժամանակի կառավարումը կառավարման նոր մոտեցում է, որը կոչված է ուսումնասիրելու ժամանակի արդյունավետ օգտագործման ուղիները` ժամանակի ծախսման պլանավորումը, կարգավորումը , կազմակերպումն ու վերահսկումը:
Ժամանակի կառավարումը մի հմտություն է, որն անհրաժեշտ է աշխատանքների ճիշտ պլանավորման, դրանց առաջնայնության որոշման համար:

 
Ժամանակի կառավարում. խորհուրդներ թե՛ ղեկավարներին, թե՛ յուրաքանչյուրին

Ժամանակի վատնում
/Օգտակար խորհուրդներ - Ժամանակի կառավարում. խորհուրդներ թե՛ ղեկավարներին, թե՛ յուրաքանչյուրին " />

Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Հինգշաբթի, 23.11.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Օգտակար խորհուրդներ


Ժամանակի կառավարում. խորհուրդներ թե՛ ղեկավարներին, թե՛ յուրաքանչյուրին
 
 


   
 

Ի՞նչ է ժամանակի կառավարումը:
 
Ժամանակի կառավարումը կառավարման նոր մոտեցում է, որը կոչված է ուսումնասիրելու ժամանակի արդյունավետ օգտագործման ուղիները` ժամանակի ծախսման պլանավորումը, կարգավորումը , կազմակերպումն ու վերահսկումը:
Ժամանակի կառավարումը մի հմտություն է, որն անհրաժեշտ է աշխատանքների ճիշտ պլանավորման, դրանց առաջնայնության որոշման համար:
 
Ժամանակի կառավարում. խորհուրդներ թե՛ ղեկավարներին, թե՛ յուրաքանչյուրին
 
Ժամանակի վատնում
 
  • Հիմնական պատճառներից մեկը, որ մարդիկ չեն կարող իրականացնել այն ամենը, ինչ պլանավորում են, այն է, որ թույլ են տալիս ժամանակի թշնամիներին գողանալ իրենց թանկագին ժամերն ու րոպեները: 
  • Հետաձգումները կկրճատեք, եթե նշանակեք ժամկետներ, վերջնաժամկետներ ձեր նպատակների համար: 
  • Ամենաանհետաքրքիր գործերը արեք սկզբում:
  • Առաջադրանք տալիս կամ ստանալիս փորձեք համոզվել, որ բոլորը հասկացել են, թե ինչ է պահանջվում: Եթե գործը ճիշտ չարվի, նորից եք անդրադառնալու դրան: 
  • Պլանավորեք ձեր հանդիպումները` նշանակելով ընդունելության ժամեր կամ անջատեք հեռախոսը, եթե ձեզ անհրաժեշտ է հանգիստ մթնոլորտում աշխատել: Եթե կարողանում եք ճիշտ աշխատել ընդհատումներով, պլանավորեք ձեր աշխատաժամերը այնպես, որ ձեր շրջապատը չազդի ձեր աշխատանքի արդյունավետության վրա:
  • Պլանավորեք ձեր հանդիպումները և պատրաստվեք դրանց: Իմացե՛ք , ինչ հարցերի եք անդրադառնալու և նույնը ակնկալեք դիմացինից :
 
Ինչպե՞ս կառավարել ինքներս մեզ
 
Աշխատանքը կատարյալ անելն ի հաշիվ այլ առաջնահերթությունների կտանի ժամանակի կորուստի: Մտածե՛ք ` ինչքանով է այդ կատարելությունը կարևոր ձեր գործի համար: Ծայրահեղ կատարելությունը ժամանակի ոչ իրատեսական օգտագործումն է:
 
Խառնաշփոթ 
 
Ժամանակի կառավարում. խորհուրդներ թե՛ ղեկավարներին, թե՛ յուրաքանչյուրին
 
Եթե ինչ -որ բան չեք գտնում, զգալի ժամանակ եք տրամադրում այն փնտրելու համար:
 
Ամեն ինչի համար տեղ և ամեն ինչ իր տեղում  
 
Սա իդեալական տարբերակ է, նույնիսկ աղբարկղը: Մի՛ պահեք ամեն ինչ: Դասակարգե՛ք ձեր թղթերը :
 
Էներգիայի պակաս
 
Հատկացրեք ժամանակ ձեր առողջությանը` ճիշտ սնվելուն, վարժություններին, քնին, այլապես ձեր աշխատանքը արդյունավետ չի լինի: 
 
Որոշումներ  
 
Մշտապես որոշումներ կայացնելը ժամանակ է պահանջում: Սովորեցրեք, որ մարդիկ առաջարկեն լուծումները, ոչ խնդիրները: Հարցրեք, ինչպես իրենք կլուծեին պրոբլեմները:
 
Մերժելու անկարողություն 
 
Զանազան պատճառներով մերժելու անկարողությունը տանում է լարվածության, արտաժամյա աշխատանքի, ծանրաբեռնվածության:
 



Տարածել...


Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: 15.07.14

loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,
Загрузка...

Միացեք մեզ YouTube-ում... 21հզ.+ բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: erkusov.com (15.07.14)
Դիտումներ: 4396 | Տեգեր: աշխատանք, կարիերա | - Վարկանիշ -: 0.0/0

Загрузка...
Загрузка...
Загрузка...