Загрузка...

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Օգտակար խորհուրդներ

Ինչ անել ծխելը թողնելուց հետո չգիրանալու համար
 


 


   

Ծխող մարդկանց մեծ մասն անհանգստանում են, որ նիկոտինից հրաժարվելը կհանգեցնի քաշի կտրուկ ավելացման, ուստի նախընտրում են շարունակել ծխախոտ օգտագործել: Սակայն մասնագետները բացատրել են, թե ինչ է հարկավոր անել, որպեսզի ծխելու սովորությունից հրաժարվելը բացասաբար չանդրադառնա կազմվածքի վրա:

Առաջին հերթին՝ մասնագետները խորհուրդ են տալիս սպորտով զբաղվել: Պարբերաբար ֆիզիկական վարժություններ կատարելն ու ֆիզիկապես ակտիվ լինելը կօգնի ոչ միայն խուսափել ավելորդ քաշից, այլև ավելի հեշտ ադապտացվել փոփոխություններին:

Բացի այդ, հարկավոր է հնարավորինս պայքարել ոչ միայն ծխելու, այլև ուտելու ցանկության դեմ: Գիտնականները նշում են, որ այս դեպքում հիանալի օգնական կարող են լինել առանց շաքարի սառնաշաքարները, որոնք հարկավոր է օգտագործել ծխելու կամ ուտելու ցանկության առաջացման դեպքում:

Նաև հարկ է հիշել հնարավորինս շատ ջուր խմելու մասին: Այս ընթացքում լավագույն տարբերակը կլինի օրական առնվազն երկու լիտր մաքուր ջուր խմելը: Առհասարակ՝ ծխախոտից հրաժարվելու գործընթացը կարող է բավականին բարդ լինել, ուստի մասնագետները խորհուրդ են տալիս վիտամին C ընդունել, քանի որ այն բարելավում է ընդհնուր ինքնազգացողությունը և բարձրացնում է տրամադրությունը:



Տարածել...
 

Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: 12.07.18

loading...

Նմանատիպ նյութեր

Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝
այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,

Միացեք մեզ YouTube-ում... 30հզ.+ բաժանորդ



Նոր նյութեր

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: erkusov.com (12.07.18)
Դիտումներ: 147 | Տեգեր: ՀԱՄԱՐ, անել, հետո, ԻՆՉ, թողնելուց, չգիրանալու, Ծխելը | - Վարկանիշ -: 0.0/0

Загрузка...
Загрузка...