Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Չորեքշաբթի, 18.10.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » Օգտակար և հաճելի » Օգտակար խորհուրդներ


Հարց-պատասխան (հաճախակի տրվող հարցեր համակարգիչների մասին)
 
 
Загрузка...


 
 
 

ՀԱՐՑ. Ինչ տարբերություն արտոնագրված (լիցենզիոն) և չարտոնագրված (ոչ լիցենզիոն) Windows համակարգերի միջև:

 
ՊԱՏԱՍԽԱՆ. Արտոնագրված Windows օպերացիոն համակարգը տալիս է օգտագործողին պաշտպանված, արդիական և օրինական հնարավորություն լիարժեք օգտագործելու մի ծրագիր, որի օգտագործման իրավունքը դու ձեռք ես բերել օրինական ճանապարհով: Լինելով Windows օպերացիոն համակարգի օրինական օգտագործողը դու ստանում ես մի շարք հնարավորություններ՝ անվճար օգնություն և խորհրդատվություն Մայքրոսոֆթ ընկերությունից, իրավունք, համացանցից, մասնավորապես Մայքրոսրֆթի կայքից ներբեռնելու վերջին թարմացումները և ծրագրային սխալների շտկումները: Դուք կարող եք նաև ներբեռնել և օգտագործել Մայքրոսոֆթի կողմից ստեղծված բազմաթիվ այլ ծրագրեր, որոնք կհեշտացնեն ձեր ամենօրյա աշխատանքը կդարձնեն ավելի հարմարավետ և անվտանգ: Եվ ի վերջո դուք չեք դառնա հեղինակային և հարակից իրավունքների խախտող, ինչը պատժվում է օրենքով:
Ոչ արտոնագրված Windows օպերացիոն համակարգը զուրկ է վերընշված բոլոր առավելություններից և կարող է դառնալ համակարգչի աշխատանքի խափանման պատճառ:
 

 
ՀԱՐՑ.  Ինչ է համակարգչային վիրուսը և ինչպես կարելի է պայքարել նրա դեմ:
 
ՊԱՏԱՍԽԱՆ. Համակարգչային վիրուսը, իրենցի ներկայացնում է վնասակար հրամաննների մի շարան, որի նպատակն է խափանել համակարգչի բնականոն աշխատանքը և շարքից դուրս հանել ծրագրային ապահովումը: Այլ խոսքերով ասած վիրուսը դա վնասակար ծրագիր է որը տեղադրվելով համակարգչի մեջ սկսում է վնասել:
Համակարգչային վիրուսների դեմ պայքարում են հակավիրուսային ծրագրերի օգնությամբ: Ներկայումս հակավիրուսային ծրագրերը պարտադիր են ցանկացած համակարգչի  անվտանգ աշխատանքը ապահովելու համար:
 

 
ՀԱՐՑ. Ամեն անգամ համակարգիչը միացնելիս ժամացույցը և տարեթիվը խախտված են լինում: Ժամացույցը 00:00 է, իսկ տարեքիվը 2002թ-ի Հունվարն էցույց տալիս:
 
ՊԱՏԱՍԽԱՆ. Պատճառը համակարգչում գտնվող "2032" տիպի էլէմենտի լիցքաթափվելն է, փոխարինեք այն նորով և խնդիրը իսկույն կվերանա:
 

 
ՀԱՐՑ. Համակարգիչը կոճակից միացնելիս այն չի միանում:
 
ՊԱՏԱՍԽԱՆ. Նման խնդիր առաջանալու համար բազմաթիվ պատճառներ կարող են լինել: Քննարկենք դրանցից առավել հաճախակի կրկնվողները:
1. Հուսանքի մուտքի լարը վնասված է: Փոխարինք ուրիշ լարով:
2. Սնուցման բլոկը չի աշխատում, կամ բավարար հոսանք չի ապահովում համակարգիչը միացնելու համար: Փոխարինեք համապատասխան հզորությամբ մեկ այլ սնուցման բլոկով:
3. Մայրական պլատան կախվել է: Զրոյացրեք BIOS-ի կարգավորումները:
4. Խափանվել է Մայրական պլատան: Համոզվելու համար փոխարինեք այն մեկ ուրիշ պլատայով:
5. Ստուգեք հոսանքի լարման առկայությունը հոսանքի վարդակում:
 

 



Տարածել...


loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,

Միացեք մեզ YouTube-ում... 18հզ. բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Օգտակար խորհուրդներ | Ավելացրեց: erkusov.com (14.02.11)
Դիտումներ: 2387 | Տեգեր: Համակարգչային օգնություն, օգտակար խորհուրդներ կենցաղի համար, նոթբուքներ | - Վարկանիշ -: 0.0/0

Загрузка...