Հետևե'ք սննդակարգին
 
Չափազանց կարևոր է հետևել սննդակարգին: Սա ենթադրում է սնվելու հաճախականությունը և սննդի օրեկան չափաբաժինն ըստ սննդարար արժեքի բաժանելը:
 
Խորհուրդ չի տրվում արթնանալուց անմիջապես հետո և քնելուց 2-3 ժամ առաջ ուտելը: Նպատակահարմար չէ նախաճաշին ջրիկ ճաշ ուտելը. այս դեպքում ստամոքսը ծանրանում է հեղուկով: Ճաշի առաջին ուտեստը հարկ է համատեղել երկրորդի փոքր չափաբաժնի հետ: Նախաճաշի, ճաշի և ընթրիքի տևողությունը պետք է լինի այնքան, որքան անհրաժեշտ է սնունդը լավ մարսելու համար: Հարկավոր է ուտել այնքան, որ ստամոսը չծանրանա: Պետք է թեթև քաղցի զգացումով վեր կենալ սեղանից:
 
/Առողջ մարմին, ԴԻԵՏԱՆԵՐ - Հետևե'ք սննդակարգին " />

Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Կիրակի, 19.11.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » ԵՂԻ'Ր ՀՄԱՅԻՉ » Առողջ մարմին, ԴԻԵՏԱՆԵՐ


Հետևե'ք սննդակարգին
 
 


   

 
Հետևե'ք սննդակարգին
 
Չափազանց կարևոր է հետևել սննդակարգին: Սա ենթադրում է սնվելու հաճախականությունը և սննդի օրեկան չափաբաժինն ըստ սննդարար արժեքի բաժանելը:
 
Խորհուրդ չի տրվում արթնանալուց անմիջապես հետո և քնելուց 2-3 ժամ առաջ ուտելը: Նպատակահարմար չէ նախաճաշին ջրիկ ճաշ ուտելը. այս դեպքում ստամոքսը ծանրանում է հեղուկով: Ճաշի առաջին ուտեստը հարկ է համատեղել երկրորդի փոքր չափաբաժնի հետ: Նախաճաշի, ճաշի և ընթրիքի տևողությունը պետք է լինի այնքան, որքան անհրաժեշտ է սնունդը լավ մարսելու համար: Հարկավոր է ուտել այնքան, որ ստամոսը չծանրանա: Պետք է թեթև քաղցի զգացումով վեր կենալ սեղանից:
 



Տարածել...


Կատեգորիա: Առողջ մարմին, ԴԻԵՏԱՆԵՐ | Ավելացրեց: 29.09.13

loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,
Загрузка...

Միացեք մեզ YouTube-ում... 21հզ.+ բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Առողջ մարմին, ԴԻԵՏԱՆԵՐ | Ավելացրեց: erkusov.com (29.09.13)
Դիտումներ: 1189 | Տեգեր: դիետաներ, մարմնի խնամք, ճիշտ սնունդ | - Վարկանիշ -: 0.0/0

Загрузка...
Загрузка...
Загрузка...