Այս դիետան ճիշտ կիրառելու  դեպքում 15 օրում կհասնեք ցանկալի արդյունքների: Դիետայի սկզբունքը հետևյալն է՝ 5 օրում քաշ գցել, ապա 15 օր ամրապնդել արդյունքները: Դիետան ավելի շատ նախատեսված է նրանց համար, ովքեր արագ են քաղցում և ժամերի հարցում կարգապահ են,- փոխանցում է armladies.com-ը: 2 ժամը մեկ անգամ, 5 օր սնվել: 
 
Դիետաներին պետք է խելամտորեն հետևել. ոսկե կանոններ աղջիկների համար
 
Հետագա 10 օրերը պետք է սնվել սովորական, սակայն ցանկալի է կրճատել ալրային և քաղցր սննդատեսակները: Այս դիետան երկար է տևում, բայց թույլ է տալիս օրգանիզմին հարմարվել և սթրես չապրել: Առաջին 5 օրերի ընթացքում կարելի է կորցնել 3 և ավել կիլոգրամ, իսկ 10 օրվա ընթացքում պահպանել կորցրած քաշն ու դիետայից հետո «չհարձակվել» սեղանին:
 
Մեկ օրվա օրինակելի ճաշացուցակը հետևյալն է՝
 
ժ.7:00-1 բաժակ թեյ կամ սուրճ
 
ժ.9:00- 1 քերած գազար՝ համեմված կիտրոնի հյութով
 
ժ.11:00-1 խնձոր (տանձ, կիվի )
 
ժ.13:00-100գ. Եփած միս կամ անյուղ ձուկ
 
ժ.15:00-1 խաշած ձու ( կարելի է 100գ. Անյուղ պանիր կամ կաթնաշոռ)
 
ժ.17:00 բանջարեղենային աղցան կաղամբով, բազուկով, գազարով
 
ժ.19:00-տաս հատիկ չիր ( սև սալոր կամ ծիրան ), որոնք թրջել տաք ջրով
 
ժ.21:00-1 բաժակ անյուղ մածուն:
/Առողջ մարմին, ԴԻԵՏԱՆԵՐ - Դիետաներին պետք է խելամտորեն հետևել. ոսկե կանոններ աղջիկների համար " />

Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Կիրակի, 22.10.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » ԵՂԻ'Ր ՀՄԱՅԻՉ » Առողջ մարմին, ԴԻԵՏԱՆԵՐ


Դիետաներին պետք է խելամտորեն հետևել. ոսկե կանոններ աղջիկների համար
 
 
Загрузка...


 
 
Այս դիետան ճիշտ կիրառելու  դեպքում 15 օրում կհասնեք ցանկալի արդյունքների: Դիետայի սկզբունքը հետևյալն է՝ 5 օրում քաշ գցել, ապա 15 օր ամրապնդել արդյունքները: Դիետան ավելի շատ նախատեսված է նրանց համար, ովքեր արագ են քաղցում և ժամերի հարցում կարգապահ են,- փոխանցում է armladies.com-ը: 2 ժամը մեկ անգամ, 5 օր սնվել: 
 
Դիետաներին պետք է խելամտորեն հետևել. ոսկե կանոններ աղջիկների համար
 
Հետագա 10 օրերը պետք է սնվել սովորական, սակայն ցանկալի է կրճատել ալրային և քաղցր սննդատեսակները: Այս դիետան երկար է տևում, բայց թույլ է տալիս օրգանիզմին հարմարվել և սթրես չապրել: Առաջին 5 օրերի ընթացքում կարելի է կորցնել 3 և ավել կիլոգրամ, իսկ 10 օրվա ընթացքում պահպանել կորցրած քաշն ու դիետայից հետո «չհարձակվել» սեղանին:
 
Մեկ օրվա օրինակելի ճաշացուցակը հետևյալն է՝
 
ժ.7:00-1 բաժակ թեյ կամ սուրճ
 
ժ.9:00- 1 քերած գազար՝ համեմված կիտրոնի հյութով
 
ժ.11:00-1 խնձոր (տանձ, կիվի )
 
ժ.13:00-100գ. Եփած միս կամ անյուղ ձուկ
 
ժ.15:00-1 խաշած ձու ( կարելի է 100գ. Անյուղ պանիր կամ կաթնաշոռ)
 
ժ.17:00 բանջարեղենային աղցան կաղամբով, բազուկով, գազարով
 
ժ.19:00-տաս հատիկ չիր ( սև սալոր կամ ծիրան ), որոնք թրջել տաք ջրով
 
ժ.21:00-1 բաժակ անյուղ մածուն:
 
 
Դիետայի գրավականն այն է, որ հետևեք ժամին ու ճաշացանկին: Գրառումներ անելը նույնպես օգնում է ճիշտ կառավարել արդյունքները:
 
Եթե քաղցի զգացողությունը չեք կարողանում հաղթահարել խնձոր կերեք կամ թուրինջ (գրեյփֆրութ): Այս դիետայից երկարաժամկետ օգտվել խորհուրդ չի տրվում:
 
Կորցրած քաշը պահպանելն ավելի դժվար է
 
Հատկապես կարճաժամկետ դիետաներից հետո մարդու մոտ ագահություն է առաջանում որքան հնարավոր է շատ սնվելու: Այս դեպքում պետք է աշխատել չշեղվել սննդակարգից շատ, այսինքն միանգամից յուղոտ կերակուրներ, հացաբուլկեղեն կամ քաղցրավենիքին անցնելիս բնական է, որ դուք կվերականգնեք ձեր քաշը: 
 
Հրաշագործ ջուրը
 
Ջուրը մեծ նշանակություն ունի նիհարել ցանկացողների համար: Դիետաների ժամանակ չմոռանաք ամեն օր ջուր խմել 1.5-2լիտր:
 
 Նիհարելու դեպքում նյութափոխանակության պրոցեսներն ընթանում են մի փոքր այլ կերպ, ուստի թափոնները օրգանիզմից հեռացնելու համար պարտադիր պետք է խոնավություն: Ի դեպ, չի կարելի գազավորված հեղուկներ օգտագործել, քանի որ այդ ‹‹ չարաբաստիկ›› պղպղճակները ակտիվացնում են ստամոքսահյութի  արտադրությունը և քաղցի զգացողությունն ուժեղանում է:
 
Ինչպե՞ս զսպել ախորժակը
 
Երեկոյան  կարելի է շատ քիչ ուտել սիրելի բանջարեղենից կամ մրգից: Հեռուստացույցի կամ համակարգչի առջև առհասարակ չի կարելի սնվել, որովհետև այդ պրոցեսը մեխանիկորեն է ընթանում, և մարդը չի գիտակցում, որ սնվում է: Օրինակ քաղց զգալիս կարելի է սալորի չիրը դանդաղ վայելել և որոշ ժամանակ բերանում պահել կուտը: Որոշ մասնագետներ պնդում են, որ քաղց զգալիս կարելի է 20 անգամ ցատկել և այդ զգացողությունը կչքանա:
 
Ոսկե կանոններ
 
Դիետաներին պետք է խելամտորեն հետևել. ոսկե կանոններ աղջիկների համար
 
Հաճախ մարդիկ դառնում են իրենց ախորժակի գերին, բայց սնվելը ընդամենը սովորություն է, որը պետք է կառավարելի լինի: Եվ այսպես, բոլոր ժամանակներում գործել է 3 ոսկե կանոն, որոնք պետք է ոչ միայն հիշել, այլև դրանց հետևել:
 
  • Ուտել միայն քաղցած ժամանակ, այլ ոչ թե տարվել ուտելիքով կամ անգործությունից:
  • Սեղանից հեռանալ մի փոքր քաղցածության զգացումով, այլ ոչ թե կշտացած:
  • Սնվելիս ընդունել այնքան կալորիա, որքան որ ծախսել է մարդը:
Խորհուրդները բարդ չեն, մանավանդ երբ հետևելիս ոչ միայն կարողանում եք ինքներդ ձեզ կառավարել, այլև ամրապնդել կամքը:
 



Տարածել...


loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,

Միացեք մեզ YouTube-ում... 18հզ. բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: Առողջ մարմին, ԴԻԵՏԱՆԵՐ | Ավելացրեց: erkusov.com (10.10.13)
Դիտումներ: 3689 | Տեգեր: դիետաներ, մարմնի խնամք | - Վարկանիշ -: 0.0/0

Загрузка...