օգտակար մթերքներ

 
1. Հարինգ
 
Այդ աղի ձկան
մեկ 100-գրամանոց կտորի մեջ կա վիտամին D-ի այնքան քանակություն, որի
մեկուկես անգամ պակասն անգամ կբավարարեր մեր օրգանիզմի օրական պահանջը
լրացնելու համար: Ձմռանը մենք այդ` ոսկորների, անոթների ու երիկամների
համար անհրաժեշտ վիտամինը ստանում ենք բացառապես սննդից (ամռանն արևի տակ
օրգանիզմն ինքն է սինթեզում այն): Բացի դրանից՝ հարինգում կան հագեցած
օմեգա-3-ճարպաթթուներ, որոնք նվազեցնում են ինֆարկտների ու կաթվածների
վտանգը:
 
 
2. Լոբի 

Եփած սպիտակ
լոբու հինգ գդալն ապահովում է օրգանիզմում երկաթի օրական պահանջը, որը
փրկում է սակավարյունությունից: Եվ հետո` լոբին առատորեն պարունակում է
բնական հակաօքսիդանտ համարվող վիտամին E, միաժամանակ բնական լուծողական է,
քանի որ հարուստ է բջջանյութով:
/ԱՌՈՂՋ ՍՆՈՒՆԴ - 5 ամենաառողջարար մթերքները «Հայկական զրուցակից»" />

Загрузка...
Ողջույն, Հյուր!
       Երկուշաբթի, 20.11.17  Русский  English  Français   Español   Türkçe   ქართული   فارسی

Գլխավոր էջ » ԵՂԻ'Ր ՀՄԱՅԻՉ » ԱՌՈՂՋ ՍՆՈՒՆԴ


5 ամենաառողջարար մթերքները
 
 


   «Հայկական զրուցակից»

օգտակար մթերքներ

1. Հարինգ
Այդ աղի ձկան մեկ 100-գրամանոց կտորի մեջ կա վիտամին D-ի այնքան քանակություն, որի մեկուկես անգամ պակասն անգամ կբավարարեր մեր օրգանիզմի օրական պահանջը լրացնելու համար: Ձմռանը մենք այդ` ոսկորների, անոթների ու երիկամների համար անհրաժեշտ վիտամինը ստանում ենք բացառապես սննդից (ամռանն արևի տակ օրգանիզմն ինքն է սինթեզում այն): Բացի դրանից՝ հարինգում կան հագեցած օմեգա-3-ճարպաթթուներ, որոնք նվազեցնում են ինֆարկտների ու կաթվածների վտանգը:
 
2. Լոբի 
Եփած սպիտակ լոբու հինգ գդալն ապահովում է օրգանիզմում երկաթի օրական պահանջը, որը փրկում է սակավարյունությունից: Եվ հետո` լոբին առատորեն պարունակում է բնական հակաօքսիդանտ համարվող վիտամին E, միաժամանակ բնական լուծողական է, քանի որ հարուստ է բջջանյութով: 
 
3. Բազուկ
Այն ավելի հեշտ է թերագնահատել, քան գերագնահատել: Օրգանական թթուների, հիմքերի և կենսաբանորեն ակտիվ այլ նյութերի հարուստ աղբյուր է, նպաստում է օրգանիզմից ծանր մետաղների դուրսբերմանը, որի ավելցուկից տառապում են հատկապես քաղաքաբնակները: Կարգավորում է ճարպային փոխանակությունը, նպաստում արյունաստեղծմանը:
 
4. Արևածաղիկ
Արևածաղկի ձեթը հագեցած ճարպաթթուների գլխավոր մատակարարն է: Օրական երկու գդալ ձեթը սրտի, ուղեղի ու անոթների առողջության գրավականն է: Ավելի օգտակար են արևածաղկի սերմերը, որոնց մեջ պահպանվում են «կենդանի»բաղադրիչները՝ ֆոսֆոլիպիդները, ստերոլները, ճարպալուծիչ վիտամինները:
 
5. Կաղամբի թթու
Առեղծված է՝ թթու կաղամբն ավելի օգտակար է, քան թարմը: Պատճառն այն է, որ կաթնաթթվային մանրէները, որոնց օգնությամբ այն թթվում է, նոր նյութեր են սինթեզում, և գոյանում են վիտամիններ B1, B2, B3, B6 և B9: Բացի դրանից՝ կաղամբի թթուն կաթնաթթվային մանրէների հարուստ աղբյուր է, դրանց մասնակցությամբ աղիքներում սինթեզվում են որոշ վիտամիններ: Չմոռանանք նշել, որ ընդամենը 300 գրամ թթուն բավարարում է վիտամին C-ի օրական պահանջը, իսկ այդ վիտամինը, գիտեք, պաշտպանում է հարբուխից և այլ հիվանդություններից:

1111



Տարածել...



Հրապարակման պատրաստեց` ԵՐԿՈՒՍՈՎ - Կին-Տղամարդ հարաբերություններ
Կատեգորիա: ԱՌՈՂՋ ՍՆՈՒՆԴ | Ավելացրեց: 09.05.13 | Հեղինակ: «Հայկական զրուցակից»

loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    
На русском,  English,  Français,   Español,   Türkçe,
  ქართული,   فارسی,
Загрузка...

Միացեք մեզ YouTube-ում... 21հզ.+ բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...


Հրապարակման պատրաստեց` ԵՐԿՈՒՍՈՎ - Կին-Տղամարդ հարաբերություններ
Կատեգորիա: ԱՌՈՂՋ ՍՆՈՒՆԴ | Ավելացրեց: erkusov.com (09.05.13) | Հեղինակ: «Հայկական զրուցակից»
Դիտումներ: 1381 | Տեգեր: Առողջ ապրելակերպ | - Վարկանիշ -: 0.0/0

Загрузка...
Загрузка...
Загрузка...