Загрузка...
Գլխավոր էջ » Հմայք » Գեղեցկություն

Աղջիկներին այս վարժությունները կօգնեն ունենալ ձիգ հետույք
 
 
Загрузка...


Կախ ընկած հետույքը մարմնի այդ հատվածի մկանային փնջի թուլացման հետևանք է: Հետույքը մկանների ամենազանգվածեղ խումբն է, և որպեսզի դրանց հաղորդվի նախկին առաձգականությունը (կամ ձեռք բերվի), պետք է աշխատել հետույքի մկանների առաձգականության մեծացման և այդ շրջանում արյան շրջանառության ուժեղացման ուղղությամբ: Դիտարկենք հետույքի առաձգականության բարձրացման մի քանի արդյունավետ եղանակ:

Ինչպե՞ս մեծացնել հետույքի առաձգականությունը տանյին պայմաններում

Եվ այսպես, եթե ձեզ այդ հարցը մտահոգում է, ապա ակնհայտ խորհուրդը` «այցելեք մքրզադահլիճ», ձեզ չի գոհացնի: Մեր նպատակն է առանց մարզասրահ հաճախելու` մեծացնել հետույքի մկանային ծանրաբեռնվածությունն ու արյան շրջանառությունը: Սկսենք ամենապարզ գործողություններից:

Վերելք աստիճաններով: Որքան բարձրում ապրեք, այդքան լավ: Բարձրացնելով ծնկները, դուք ծանրաբեռնվածություն եք հաղորդում հետույքի նախ մեկ, ապա մյուս կիսագնդի վրա: Առաջին սանդղահարթակն անցեք սովորականի նման, իսկ հաջորդը` երկուական աստիճանով:

Կսմտեք հետույքը և խնդրեք, որ ուրիշներն էլ դա անեն: Սա պարզ գործողություն է, որը պետք է կատարել առավոտները: Ցնցուղի տակ կսմտեք ձեր հետույքը մինչև թեթև ցավալն ու կարմրելը: Այնուհետև հետույքը լավ տրորեք ճիլոպով: Այդ ամենը կուժեղացնի արյան շրջանառությունը: Դրանից հետո աստիճաններն իջեք վազքով (միայն թե չմոռանաք ցնցուղից հետո հագնվել:) Տաքանալով հետույքը պատրաստ կլինի մեծ ծանրաբեռնվածության:

Տնային վարժություններ` ձիգ հետույքի համար

 


Դիտարկենք հետույքին սեքսուալ առաձգականություն հաղորդող ամենապարզ, բայց ամենաարդյունավետ եղանակները: Հիշեք, որ մաշկը ձգված է մկանների վրա: Եվ եթե մենք մկանները դարձնենք ավելի ձիգ ու ճկուն, ապա հետույքի վրայի մաշկը ևս այդ հատկությունները կստանա:

Քայլք` հետույքի վրա: Սա վրիպակ չէ: Այսպիսի վարժություն, իրոք, գոյություն ունի: Այն տարիներով փորձարկված է պարային ստուդիաների կողմից: Վարժությունը շատ պարզ է: Նստեք հատակին, ոտքերը՝ միասին, մեջքը` ուղիղ: Դուք կարծես թե անկյուն եք կազմել: Եվ այսպես՝ այդ դիրքով դուք հետույքով առաջ եք շարժվում մեկ մետր, այնուհետև` նույնքան հետ վերադառնում: Օրական քայլեք 10 րոպե և երկու շաբաթից ձեր հետույքը քարի ամրություն կունենա:

Ամենասովորական կքանիստեր: Կրունկները չկտրելով հատակից` առավելագույնս կքանստեք: Հետույքով քայլքից անմիջապես հետո կատարեք հնարավորինս մեծ թվով կքանիստեր` հետույքի մկանները հասցնելով տաքացման: Հետույքի վրա այսպիսի պայթուցիկ ծանրաբեռնվածությունն աներևակայելի արդյունք է տալիս:

Աղբյուր` LADYNEWS.am

 


 



Տարածել...


loading...

Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    На русском,  In English,  En français,   En español,   Türkçe

Միացեք մեզ YouTube-ում... 15հզ. բաժանորդ



Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Կատեգորիա: Գեղեցկություն | Ավելացրեց: erkusov.com (30.09.16)
Դիտումներ: 793 | Տեգեր: Այս, աղջիկներին, հետույք, կօգնեն, վարժությունները, ունենալ, ձիգ | - Վարկանիշ -: 0.0/0
Загрузка...