Առաջարկում ենք հեշտ և հասանելի ֆրանսիական սննդակարգ: 
 
Թարմ գազարը քերեք, ավելացրեք մեղր, կիտրոնահյութ և ցանկացած միրգ (կախված ձեր ճաշակից և հնարավորություններից): Երեք օր շարունակ կերեք միայն այս խյուսը: Չորրորդ օրը ճաշացանկին ավելացրեք կարտոֆիլ, հաց (գերադասելի է չորացրած), խնձոր, և այս ամենը` չափավոր քանակով:
 
 
Հինգերորդ օրվանից անցեք սովորական սննդակարգի` չմոռանալով սահմանափակել կենդանական ճարպերի և մսի օգտագործումը:
 
Մոտ 3-4 շաբաթից կարելի է կրկնել այս դիետան: Սակայն միայն սրանով սահմանափակվելու կարիք չկա: 
 
Եթե դուք հոգնած տեսք ունեք, ձեր տարիքից ծեր եք զգում, ապա ձեր սննդակարգում պետք է իրենց մշտական տեղն ունենան բանանը, ընկույզը, սխտորը, գազարը, լոլիկը և հոտավետ խոտաբույսերը:
 
/Գեղեցկություն - Երիտասարդացնող դիետա " />
Загрузка...