Загрузка...
Գլխավոր էջ » » ԱՌՈՂՋ ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊ, ՀՄԱՅՔԻ ԳԱՂՏՆԻՔՆԵՐ


Սնունդ ուղեղի համար
 
 
Загрузка...



Կան սննդամթերքներ, որոնք շատ կարևոր են ուղեղի բջիջները սնելու համար: Ուղեղի բջիջներն իրենց կենսունակությունը մինչև խոր ծերություն կպահպանեն, եթե այդ մթերքները հնարավորինս հաճախ օգտագործեք:

Ահա ուղեղի «ամենասիրած» մթերքների ցանկը:

Գազար - խթանում է նյութափոխանակությունը, լավացնում հիշողությունը:

Անանաս - անհրաժեշտ է հիշողության մեջ մեծ ծավալով տեղեկություն մտապահելու համար:

Մանր ծովախեցգետին - սնում է ուղեղն անհրաժեշտ ճարպաթթուներով, որոնք կանխում են աթերոսկլերոզը: Օրվա չափաբաժինը` 100 գրամ: Գլուխ սոխ - ուղեղը սնում է թթվածնով, վերացնում է մտավոր հոգնածությունը, լավացնում է մտավոր աշխատունակությունը:

Ընկույզ - հատկապես օգտակար է, երբ պատրաստվում եք նստել ղեկին կամ մասնակցել ինտելեկտուալ մրցույթների. ամրացնում է նյարդային համակարգը և խթանում ուղեղի աշխատանքը:

Թուզ - ուղեղում «տեղ է ազատում» նոր մտքերի համար:

Չաման - օգնում է թարմ մտքեր, գաղափարներ հղալու հարցում: Օգտակար է չամանով թեյը (2 թեյի գդալ չամանի սերմին` 1 բաժակ եռջուր):

Կիտրոն - նպաստում է նոր տեղեկությունների հեշտ ընկալմանն ու յուրացմանը:

Սնունդ ուղեղի համար



Տարածել...


Նմանատիպ նյութեր
Այլ նյութեր ՆՈՒՅՆ ԹԵՄԱՅՈՎ՝ այստեղ,    На русском,  In English,  En français,   En español,   Türkçe   ქართული,   فارسی,

Միացեք մեզ YouTube-ում... 21հզ.+ բաժանորդ


Նոր նյութեր


«Եթե քո բոլոր օրերը նման են մեկը մյուսին, ուրեմն ապրել ես ԸՆԴԱՄԵՆԸ 1 օր» 
Եթե համաձայն ես, սեղմիր Հավանել   

 

Загрузка...
Загрузка...
Կատեգորիա: ԱՌՈՂՋ ԱՊՐԵԼԱԿԵՐՊ, ՀՄԱՅՔԻ ԳԱՂՏՆԻՔՆԵՐ | Ավելացրեց: erkusov.com (31.10.12)
Դիտումներ: 1086 | Տեգեր: Առողջ ապրելակերպ

Загрузка...
Загрузка...
Загрузка...